piątek, 8 lipca 2011

KORONKOWA ROBOTA :)












Komplet składający się z bransoletki, broszki i kolczyków wykonany na życzenie Pani Ewy, którą pozdrawiam cieplutko pomimo ulewnego deszczu i burzy jaka własnie jest w Łomży i jednoczesnie przepraszam za tak długi okres oczekiwania. Komplet jest powtórką z przedmiotów które wykonałam wczesniej i które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem, co mnie bardzo cieszy :)
Pierwszy raz wykorzystałam w bransoletce tzw. zapięcie szufladkowe, które okazało się strzałem w dzisiatkę i jest idealne do tego typu bransoletek z np. sutaszu. Jedynym mankamentem jest to, że niestety nie ma możliwosci regulowania długosci bransoletki, ale jest za to bardzo wygodne i łatwe do zapinania. To chyba jedno z nielicznych zapięć, które bez trudu zapinam na dłoni sama :)

29 komentarzy:

  1. Piękny komplecik!!!
    Pozdrawiam z suchego dziś Wyszkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cu-do-wne! Aż mi brak słów! Kiedyś sobie u Ciebie taki komplet zamówię.... ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic work!!!!!!!!! beautiful!!! I love it!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooch, lody waniliowe z odrobina czekolady...Cóż za piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam na Twój blog chyba tylko dzięki słowu "koronkowa" w tytule posta, bo sutaszem nie jestem jakoś szczególnie zainteresowana. Ale to, co tu zobaczyłam, jest fantastycze!!! Wspaniałe, wysmakowane barwy; niezwykle piękne połączenia kolorystyczne - szczególnie subtelne w ostatnim zestawie. I ta precyzja! Po prostu wpadłam w zachwyt!!!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje bransoletki. Piękna robota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplet jest wspaniały :) śliczne zestawienie kolorów i kamieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę koronkowa, a przede wszystkim mistrzowska robota. Jestem pełna podziwu i chylę czoła.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet! Chyle czoło przed starannością wykonania i pomysłem.
    ...a kolory kojarzą mi się z letnim popołudniem przy kawie i kremowych lodach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki serdeczne :)
    AgDaFilc witaj na moim blogu,wiesz mam podobne skojarzenia :)
    Chciałam nazwać ten komplet CISZA (silences)- kojarzy mi sie ze spokojem, ciszą, odpoczynkiem własnie przy kawie, lodach i lampce dobrego wina :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zalamujesz mnie swoja perfekcyjnoscia! Piekne...

    OdpowiedzUsuń
  12. PIĘKNA!!! Jestem pełna podziwu dla TWOICH fantastycznych i niezwykle wysmakowanych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bellissimo!!!
    Ciao a presto
    Susy

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne! co za kunsztowna forma - piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ,jak wszystko co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Precioso!!!!!un conjunto espectacular

    OdpowiedzUsuń
  17. I have no words... this is so FANTASTIC!!!. BRAVO.

    OdpowiedzUsuń
  18. You are an artist! Your works are fantastic! I love them.

    OdpowiedzUsuń
  19. Komplet jest przepiękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. można zgłupieć ogladajac to!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...