czwartek, 26 maja 2011

ASYMETRYCZNE BIS










Jakis czas temu wykonałam naszyjnik z brązowych pereł z asymetrycznie umieszczonym elementem wykonanym w technice haftu sutasz, który wzbudził ogromne zainteresowanie. Ponieważ naszyjnik znalazł natychmiast po wykonaniu nabywcę -nie był wystawiony w żadnej galerii. Dlatego postanowiłam przygotować podobny dla Galerii Trendymania, z którą mam zaszczyt własnie rozpocząć współpracę :)
Wykonałam też podobny naszyjnik z labradorytami i... na tym narazie koniec serii "Asymetryczny", chyba że uda mi się kupić naprawdę piękne minerały lub perły :)
Nawiązałam również współpracę z Galerią Kasi Kozery Perle, dla niej również przygotuję na początek co ciekawego. Staram się wystawiać w każdej galerii nowosci w miarę jak powstają kolejne przedmioty, jednak z uwagi na czasochłonnosć technik w których pracuję, nie zawsze udaje mi się zapewnić odpowiednią ekspozycję- za co serdecznie przepraszam :)
Ale naprawdę bardzo się staram, ponieważ cenię sobie współpracę z kazdą galerią :)
Dzis szczególny dzień - wszystkiego najlepszego mamusie :)

13 komentarzy:

  1. Przede wszystkim, gratuluję dostania się do trendy! Życzę ogromnej sprzedaży :).
    A naszyjnik faktycznie bombowy. Pomysł genialny, więc nie dziwię się, że szybko znalazł się nabywca. W trendy zapewne tez się szybko sprzeda :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice work! And amazing colors!

    OdpowiedzUsuń
  3. Yoallinko dziękuję, naszyjnik w Trendy już ma nową włascicielkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite są oba, ale dla mnie labradorytowy mniamm. Gratuluję Trendymanii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dla mnie ten pierwszy, z perłami, przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle przepiękne obie prace! Ale moje serce mocniej zabiło do tego z labradorytami, jest po prostu niesamowity :)

    Życzę ogromnej sprzedaży w obu galeriach! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...