czwartek, 28 kwietnia 2011

ASYMETRYCZNIE







Naszyjnik z przepięknych naturalnych pereł, feeria barw i to jakich :))
brąz, stare złoto, odcienie fioletu, antyczna zieleń, miedź poprostu piękne :)
Delikatną ozdobą podkreslającą urodę tych pereł jest element wykonany z sutaszu wkomponowany asymetrycznie z lewej strony. Dobranie kolorów sutaszu było karkołomnym zadaniem. I tak naprawdę udało mi się je dobrać dopiero za trzecim podejsciem. Ciągle cos było nie tak, wydawałoby się prosta sprawa, a jednak wierzcie mi nie było to wcale proste. I tak do końca nie jestem zadowolona, teraz pewnie zrobiłabym to odrobinę inaczej. W kazdym bądz razie naszyjnik leci sobie jutro do NYC do szczególnej osoby :) Mam tylko nadzieję, że prezent będzie trafiony...
Jak zwykle nie mogłam się zdecydować które zdjęcia wybrać, więc zasypuję Was zdjęciami bardzo do siebie podobnymi :D

19 komentarzy:

  1. Your work is so wonderful! Bravo!

    Nice greetings from Austria!!!!!

    Claudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny i bardzo elegancki naszyjnik !!! i do tego piękne i smaczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny! Dla mnie to już mistrzostwo. Pomysł ogromnie mi się podoba. Wspaniale skomponowałaś kolorystykę pereł z sutaszem!
    I te perły... niesamowite barwy
    Przepiękny naszyjnik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! Jeszcze nie widziałam czegoś tak pięknego!
    A najlepsze jest drugie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny! Marzył mi się w podobnym stylu od dawna...
    Na pewno prezent będzie trafiony- nie może być inaczej jak jest tak wspaniały :)
    No i kolorom nic nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, myslę, że obdarowana osoba zawyje z zachwytu - ja bym zawyła:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa :)
    Rolę główną w tym naszyjniku grają perły, ja tylko delikatnie podkreśliłam ich urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, elegancki. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi Aurus ... It's wonderful, i love it!!!
    Greetings!!!
    Ciao
    Susy

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja się napatrzeć nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to "I tak do końca nie jestem zadowolona"?
    Dobór kolorów doskonały a całość przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, naprawdę cieszę się, ze naszyjnik się spodobał, przyznam, że sama się uśmiechnęłam jak go skończyłam :o)
    Jestem bardzo krytyczna wobec tego co robię i bardzo rzadko jestem zadowolonym z tego moje łapki zrobiły.

    OdpowiedzUsuń
  13. E' un piacere passare nel tuo blog per vedere le tue splendide creazioni.
    Sei veramente brava, complimenti
    Stefania

    OdpowiedzUsuń
  14. same cudeńka, jak ja Ci zazdroszę talentu. serdecznie pozdrawiam i życzę nie opuszcającej Cię nigdy weny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuję Marto, podobno każdy z nas otrzymuje od Boga jakiś dar w postaci talentu. sztuką jest go odkryć i rozwinąć :)
    Ty na pewno też masz talent :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...