niedziela, 4 kwietnia 2010

NOC ŚWIĘTOJAŃSKA





Witam serdecznie w swiąteczny wieczór. Wszystkim odwiedzającym mojego bloga życzę z całego serca zdrowych, pogodnych i rodzinnych Swiąt Wielkanocnych.
Wczoraj wieczorem po zakończeniu przygotowań swiątecznych przysiadłam na CHWILKĘ zeby odpocząć i przygotować naszyjnik z moim ukochanym.... wiadomo labradorytem :) Kamień jest tak piękny, ze będzie mi żal się z nim rozstawać. Bardzo intensywna błękitna labradoryzacja w połączeniu z pięknym szlifem i kształtem. Tak mnie te "przygotowania" naszyjnika pochłonęły, ze skończyłam....około 3 nad ranem. I zastanawiałam się czy jest sens kłasć się spać, czy moze poczekać i pójsć na rezurekcję :)
Nazwałam go Noc Swiętojańska - pytanie za 100 pkt. dlaczego? Jaki był mój ciąg skojarzeń dający taką własnie nazwę ? :)

9 komentarzy:

  1. piękna Twoja Noc świętojańska !!! połączenie ognia i wody, słońca i księżyca w magicznym obliczu!!! wszystko to widać w tym przepięknym wisiorze!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. taaaa nie potrafisz bo Twoje ręce Bóg obdarzył większą mocą. Idę dalej i w skupieniu oglądać Twoje dzieła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebiański:-) Takie moje pierwsze skojarzenie, całość przepiękna, taka misterna, a kamień tak niebieski, że aż mi trudno uwierzyć, że to labladoryt:-)Oj, marzy mi się takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za miłe słowa :) KaJa uwierz mi ten kamień jest magiczny i chyba nigdy nie przestanie mnie zachwycać i fascynować. Kazdy jest inny, niepowtarzalny i te barwy... Natura jest niesamowita :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny!!!! i wiem coś o siedzieniu nocą...tworzenie biżu uzależnia:)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. I to jeszcze jak :)
    Jak juz zaczniesz to nie mozesz przestać, zajmuje myśli, kradnie czas, gorzej niz narkotyki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już ręce mam przy podłodze a szczęka zamknąć mi się nie chce taka jestem zachwycona a jednoczesnie czuję się taka malutka przy Twoich projektach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Angel dzięki serdeczne, to samo mogę powiedzieć o Twoich projektach :) Wiesz najlepiej byłoby łączyć te dwie techniki- takie dwie w jednym to dopiero daje cudny efekt :o)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...